https://www.kaunascoding.lt/wp-content/uploads/2017/11/2000px-C_sharp.svg_.png

.

C# vakariniai mokymai | 5 savaitės | 60 valandų | 600 EUR

Apie C#: Ši kalba puikiai tiks ir kaip pirma programavimo kalba. Dėl panašumo į anglų kalba parašytus žodžius ji primena JAVA ir SWIFT kalbas, tačiau yra daug paprastesnė ir veikia greičiau. Be to, ši kalba pati ieško klaidų ir taiso jas, todėl mokantis programuoti nereikės gaišti tam laiko. C# taip pat pasižymi lankstumu ir universalumu – nors sukurta naudoti su „Windows“, ji puikiai veikia su daugeliu operacinių sistemų ir gali būti derinama su kitomis programavimo kalbomis. Bene dažniausiai C# naudojama mobiliosioms programėlėms kurti, nors puikiai tinka ir svetainėms ar duomenų bazėms. Ši programavimo kalba taip pat gerai žinoma kompiuterinių žaidimų kūrėjams, nes gana dažnai naudojama vienoje žymiausių žaidimų kūrimų aplinkoje „Unity“.

Programa:

Apie C#:

  • Istorija;
  • Ekosistema – ką galima kurti su c#, jau sukurti pavyzdžiai;

Įrankiai:

  • Visual studio IDE;
  • Klaidų ieškojimas programoje (debugging);
  • .NET platforma;
  • Kelių projektų sujungimas;
  • Kodo versijavimas su Git, talpinimas Github;

C# Pagrindai:

  • Kintamieji;
  • Komentavimas;
  • Duomenų išvedimas ir įvedimas;
  • Aritmetiniai veiksmai;
  • Patikrinimo sąlygos: if, switch;
  • Ciklai: for, while, foreach, do while;
  • Masyvai, sąrašai;
  • Metodai;
  • Duomenų tipų keitimas;
  • Grafinė sąsaja (GUI);

Objektinis programavimas:

  • Kas yra klasė ir objektas, ryšys tarp jų;
  • Kontruktorius, objekto inicializacija;
  • Duomenų prieinamumas ir enkapsuliacija;
  • Objektų rinkiniai;
  • Paveldėjimas, polimorfizmas;
  • Interfeisai ir abstrakčios klasės
  • Metodų užklojimas ir perrašymas (overloading ir overriding);                                                

SQL

  • LINQ

Algoritmai

C# pažengusiems:

  • Bendriniai tipai, klasės ir metodai (Generics);
  • Klaidų apdorojmas;
  • Įvykiai (events) ir delegatai (delegates);
  • Lambda kalba ir anoniminės funkcijos;
  • Asinchroninio programavimo pagrindai;
  • Nesaugaus kodo pavyzdžiai;
  • Dizaino paternai;

Baigiamasis darbas ir smagios užduotys.